سردار جمیری در آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه الغدیر: سوء استفاده عناصر دشمن از دغدغه های مردم برای آشوب هویدا است.

سردار جمیری در آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه الغدیر: سوء استفاده عناصر دشمن از دغدغه های مردم برای آشوب هویدا است.

سردار جمیری در آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه الغدیر: سوء استفاده عناصر دشمن از دغدغه های مردم برای آشوب هویدا است.
کد خبر: ۵۰۶۰
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش سپاه نیوز؛ مراسم آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان با حضور فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از فرماندهان و مسئولان در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد برگزارشد.

 

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با گرامی داشت ۱۲ دی‌ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان دارالعباده و با اشاره به نقش بی‌بدیل معظم له در مقابله با استکبار جهانی و ایادی دست‌نشانده‌اش گفت: بزرگ‌ترین هنر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همانند امام راحل و عظیم الشان، تربیت انسان است.

 

 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمن در خصوص ایجاد آشوب و اغتشاش به علت مشکلات اقتصادی مردم در کشور هویدا بود.

 

وی بابیان خاطراتی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: با آگاهی، تدبیر و تسلط رهبر معظم انقلاب بر مسائل داخلی و خارجی تمامی توطئه‌ها و ترفند‌ها علیه ملت ایران ناکام مانده و تعجب دشمنان نظام را برانگیخته است.

 

سردار جمیری با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در استان یزد افزود: رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی در این سفر یزد را علاوه بر دارالعباده بودن دارالعلم هم نامیدند.

 

 فرمانده سپاه الغدیر استان یزددر بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور و سو استفاده برخی جریانات ضدانقلاب از این اتفاقات ابراز داشت: آیا کسانی که به نماد ملی و مذهبی ملت ایران توهین می‌کنند و پرچم مقدس کشور و مساجد و حسینیه‌ها را به آتش می‌کشند دغدغه گرانی و تورم دارند؟ مگر توهین به ارزش‌های مردم دردی را دوا می‌کند و یا از گرانی می‌کاهد؟

 

وی در ادامه تصریح کرد: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمن در خصوص ایجاد آشوب و اغتشاش به علت مشکلات اقتصادی مردم در کشور و همچنین سوءاستفاده از دغدغه‌های مردم، کاملاً در اتفاقات اخیر هویدا بود و این اقدامات نشان داد دشمنان فرصت را غنیمت شمرده و عقده‌گشایی کردند.

 

سردار جمیری با اشاره به جسارت و توهین عده‌ای از معاندان نظام اسلامی به قبور مطهر شهدا دریکی از شهرستان‌های کشور خاطرنشان کرد: مگر نه این است که این شهدای عزیز ما خون خود را برای حفظ و حراست از این مردم اهدا کرده‌اند و اگر نبود جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران الآن سرنوشت کشور ما هم به‌مانند برخی کشور‌های منطقه بود.

 

فرمانده سپاه استان یزد در پایان با تأکید بر هوشیاری و بصیرت ملت رشید ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار و مومن یزد اذعان کرد: امروز که دشمنان قسم‌خورده ملت و نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه رفته‌اند مردم بصیر ایران با حفظ هوشیاری و آگاهی خود بار دیگر فتنه‌ها را در نطفه خفه کرده و دشمن غدار را ناکام خواهند گذاشت.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محمدحسین قرقچیان تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی به‌عنوان جانشین سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.

 

 

ارسال نظر
captcha